Dostęp do statystyk

“System umożliwił zdobycie przewagi nad innymi portalami z mojej branży. Klienci otrzymują rzetelną informację i są lojalni. Polecam!”

Ekran statystyk

Jakie korzyści

- większa wiarygodność portalu

- budowa lojalności klientów

- stały kontakt z klientami

- argument dla handlowców.

Analiza opłacalności reklamy.

Ile jest warta reklama w katalogu firm ? Teraz klienci użytkowników www.stat365.pl wiedzą. Wdrożyliśmy, nowy ciekawy moduł.

Wdrożyliśmy funkcjonalność umożliwiającą analizę wartości reklamy w czasie. Po zdefiniowaniu wartości zdarzeń (wyświetlenie reklamy, kliknięcie, wysłanie maila, wysłanie formularza) system pozwala reklamodawcy obliczyć ile warta jest jego reklama w portalu.

O tym czy informacja się pojawia przy statystykach wpisu decyduje właściciel portalu. Podsumowanie wartości znajduje się na samym końcu statystyk i wygląda tak:

 

Przykład dostępny jest pod linkiem:
http://stat365.pl/panel/clients/my_stats/5d3827478d4ef52d8215612547dd2ea7

Najbardziej dyskusyjnym elementem wyceny jest wycena:

  • wartości jednego wyświetlenia reklamy
  • wartość kliknięcia w adres www
  • wartość wysłanego maila
  • wartość wypełnionego formularza kontatkowego

którą dokonuje właściciel portalu. Wartości te można określić na podstawie cenników stosowanych przez programy reklamowe, afilacyjne i cenniki reklamowe w konkretnej branży.

Wartośc reklamy jest obliczana na rok. W przypadku analizy okresu krótszego np. miesiąca, wartośc jest liczona proporcjonalnie.